Cuba 2016 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tanja de Wit Gerard Tuin - WaarBenJij.nu Cuba 2016 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tanja de Wit Gerard Tuin - WaarBenJij.nu

Cuba 2016

Door: Tanja de Wit

Blijf op de hoogte en volg Tanja de Wit

08 Februari 2016 | Nederland, Amsterdam

Dag allemaal,

Op 10 februari vertrekken Gerard en ik naar Cuba. In Havanna logeren we bij vrienden van Gerard, uit de tijd dat hij regelmatig in Cuba was voor zijn werk. Een paar dagen later gaan we samen naar het westen, naar Pinar del Rio. Onderweg hebben we in Santa Clara weer met vrienden afgesproken en trekken we daarna weer met z'n tweeën verder langs de zuidkant, naar het oosten en dan weer omhoog, richting het westen. We eindigen weer bij de vrienden in Havanna, voor we op 7 maart terugvliegen en een dag later hier aankomen.
We reizen met een huurauto en overnachten bij casas particulares (particulieren die kamers mogen verhuren aan toeristen) Op die manier komen we veel in contact met 'gewone' Cubanen en krijgen we een betere indruk van het land, dan wanneer we in staatshotels verblijven.
Afhankelijk van een internet verbinding, zullen we jullie op de hoogte houden van onze ervaringen. Als je niet langer op de mailinglijst wilt staan, geef dan even een berichtje, dan haal ik je eraf. Daar voel ik me niet door beledigd.

Op dit moment giert de storm om mijn huis en kan ik me erg verheugen op een subtropisch paradijs!

Veel liefs,

Tanja en Gerard

  • 09 Februari 2016 - 10:48

    Joreel:

    Wat leuk Tanja en Gerard, dat wordt een bijzondere reis!
    Veel plezier.

  • 09 Februari 2016 - 15:22

    Irene:

    Ik wens jullie een hele mooie reis en een leuke tijd op Cuba!

  • 09 Februari 2016 - 19:09

    José En Hamid:

    Hoi Gerard en Tanja,
    Wij wensen jullie een goede vlucht en een mooie tijd in Cuba. Leuk voor Gerard om oude vrienden weer te ontmoeten. Veel plezier daar. Hartelijke groet van ons uit Spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanja de Wit

Tanja en Gerard gaan de oude Zijderoute volgen. We beginnen in Kirgizië en eindigen 5 weken later in Beijing. We houden jullie op de hoogte van onze ervaringen

Actief sinds 14 Juli 2013
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 16443

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 08 Maart 2016

Cuba 2016

05 September 2015 - 01 Oktober 2015

Op reis in Iran

14 Juli 2013 - 31 December 2013

Tanja en Gerard volgen de Zijderoute

14 Juli 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: